woensdag 16 september 2015

Stervormig vloerkleed

Ergens begin juni begon ik aan een vloerkleed voor in mijn dochter haar kamer, en nu kan ik jullie eindelijk het resultaat laten zien…


Het was een echte workout om dit haakproject te voltooien. Bij iedere toer werd het tapijtje zwaarder en zwaarder… Toen het deze zomer warmer werd, hield ik het dan ook even voor bekeken en dit zwaar geval belandde in de kast, ook al was het eigenlijk zo goed als klaar. 

Enkele dagen geleden zette ik dan uiteindelijk de laatste toer in en ondertussen ligt het vloerkleedje te pronken in mijn dochter haar kamer :-)


Het vloerkleed werd gehaakt met Hoooked Zpagetti. De kleurtjes koos ik uit in functie van de mintgroene muur in de kamer.


Voor wie zich ook aan deze workout wil wagen: het patroon is te vinden in het boek Haak & speel van Kat Goldin! 



8 opmerkingen:

  1. Het is prachtig bij de muur! Superleuk patroon ook. En respect hoor, met spaghetti haken vind ik echt afzien laat staan een heel kleed. Petje af ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy!!! Het was inderdaad wel een beetje afzien. In de gekleurde draad zat een beetje rek en dat viel al bij al nog mee, maar dat grijs was een ander verhaal ;-)

      Verwijderen
  2. Past héél goed in haar kamertje! Echt knap gedaan!
    Die kleurtjes kunnen trouwens nog lang mee, zelfs als ze groter wordt.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je! Ja inderdaad, zelfs als ze later een roze kamer zou willen, dan past het nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit, ook mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Past ook heel goed bij de kleur van de kamer

    BeantwoordenVerwijderen