donderdag 14 mei 2015

Zwart-wit tas met zomers effect

Vorige maand was ik druk bezig met het haken van een tas voor de Instaswap Spring Edition.  Het was een race tegen de klok, maar gelukkig was alles net op tijd af. 

De tas is gebaseerd op het patroon van Ak at home, al deed ik hier en daar mijn eigen zin.


De tas is gehaakt volgens de tapestry-methode, iets wat vrij nieuw is voor mij. Het was even wennen om steeds een extra draad mee te nemen in mijn haakwerk, en ik vond het vrij vermoeiender voor de handen. Maar na enkele toeren gaat het gelukkig bijna vanzelf.


Door het tapestry haken krijgt de tas een vrij stevige structuur waardoor een voering niet noodzakelijk is. Maar door het stofje binnenin kreeg de tas toch dat tikkeltje meer.

Tijdens het doorzoeken van mijn stoffenmand viel mijn oog op een vrolijk ananasstofje dat ik een tijdje geleden bij Veritas kocht. Door de ananassen en de felle kleuren die zorgen voor een groot contrast met het zwart-wit, kreeg het geheel toch een zomerse look. 


Liefs, Sarah

3 opmerkingen:

  1. Echt een heel mooie tas! Inderdaad verrassend zomers met dat ananas stofje aan de binnenzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas! Mooi zomers van binnen!!

    BeantwoordenVerwijderen