zaterdag 4 oktober 2014

Lieve babygilet

Ik heb naast een haakverslaving ook een verslaving aan haakboeken. Boeken zijn geweldig om in te bladeren, maar ze zijn ook gewoon heel leuk om te hebben :-) Maar soms weet ik, met al die boeken in huis, niet meer wat ik nu eerst wil maken… een overvloed aan leuke ideeën…

Toen het boek Ponnekeblom haakt 2 (van de blog Ponneblom) uitkwam, heb ik hem direct gekocht. Een boek vol leuke projecten voor baby'tjes kon ik nu eenmaal niet laten liggen…


Ik haakte de 'lieve gilet' uit het boek. Doordat ik andere wol heb gebruikt, bleek al snel dat het vestje te klein zou uitvallen voor mijn dochtertje. Maar door de duidelijke uitleg in het boek en wat aanpassingen in het patroon, is dat probleem snel opgelost.


Nu maar hopen dat mijn kleine meid niet te snel groeit zodat ze nog van de lieve gilet (want lief is hij echt wel geworden, vind ik) kan genieten als het wat kouder wordt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten